2015. augusztus 21.

Grízpuding fahéjzselével

Én nagyon szeretem a grízes desszerteket. Emlékezzetek
csak a nagy sikerű tejbegríztortára, amit 
rengeteg olvasóm készített el. Na, ez a desszert is 
sikerre van ítélve, mert szerintem a fahéjas tejbegrizt 
szinte mindenki szereti. Ez a pohárdesszert ennek egy 
újragondolt változata, és én már 2. alkalommal készítem.
Elsőre olyan gyorsan elfogyott, hogy nem volt időm
lefotózni :) A fahéjszörp házi készítésű, a recept  I T T
található.

 
Elkészítés:
1. A tejet, a grízt, a cukrot és a vaníliát egy lábasba tesszük,
és folytonos kevergetés mellett felforraljuk.
2. 1-2 perc elteltével, ha gríz besűrösödött, elzárjuk , 
és 2 pohárba öntjük.
3. Elkészítjük a zselét: a fahéj szörpöt elkeverjük a 
tortazselével, és kevergetve felforraljuk.
4. Pár perc hűlés után a kihűlt gríz tetejére öntjük.
5. Jól behűtve tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése