2014. október 4.

Mokka keksz

Amikor megtaláltam ezt a keksz kiszúrót a Szegedi
Cukrászdiszkont oldalán, azonnal tudtam, hogy ezt 
 bizony meg kell venni!!!Szögletes is, pecsételős is, ráadásul
5 különféle minta jár hozzá, főnyeremény!
Annyira izgatottan vártam, hogy végre tesztelhessem,
mert éreztem, hogy ez nagyon nagy durranás lesz!
Hát mit mondhatnék??Szerintem ez a házi kekszkészítés
csúcsa, nem hinném, hogy innen még van hova tovább :)
De persze sose lehet tudni, addig viszont 
örvendezek a gyönyörű kekszeimnek! 


Receptet és leírást egy korábbi posztomban találtok,
ez ugyanaz a tészta, csak a fahéj helyett egy teáskanál
őrölt kávét tettem bele. És vastagabbra nyújtottam, kb. 7-8 
mm-re, ami 12-14 perc alatt sült meg.

1 megjegyzés:

  1. Szia. Régóta próbálkozom mintás keksz sütéssel (csipke, sütipecsét stb.), de eddig még kudarcot vallottam. Még egyszer nekifutok, ezzel a recepttel is, bár látom, hogy igazából 3:2:1 linzertészta, és szerintem olyannal is próbáltam már... Sajnos a megadott linken már nincs ilyen szaggató forma. Esetleg van tipped, hol keressek ehhez hasonlóan gyönyörű kiszúró/mintázót? Illetve van-e valami jól bevált trükköd, amivel biztos a siker. Előre is nagyon köszönöm! Anna

    VálaszTörlés