2014. szeptember 5.

Liebster Award díjat kaptam...



A Liebster Award egy vándordíj, a bloggerek elismerése
 bloggereknek vagy más honlaptulajdonosoknak. 
Egy visszajelzés, hogy hasznos amit csinálunk,
 és hogy érdemes továbbmenni az úton, amit elkezdtünk.

Én az Office Kávétól kaptam (officekave.hu),amit ezúton
 is nagyon köszönök!

A díjhoz kérdések is társultak,ezeket most 
szeretném megválaszolni: 

1.Mit ad számodra a blogírás?
Lehetőséget az önkifejezésre.
Legyen szó a sütésről, a fotózásról, 
a webdesign-ról, vagy a grafikai feladatokról, 
minden elemét szeretem, és jó dolog,hogy van 
egy hely, ami összefog mindent,amit szívesen
csinálok.

2.Mi a célod vele?
Meglepő módon semmiféle világmegváltó célom nincs vele.
Nem hajkurászom a like-okat, nem célom egész 
nap jelen lenni a facebook hírfolyamban, sőt, az 
sem rázna meg,ha senki nem olvasna, mert ez elsősorban
magamnak jelent örömöt, egyfajta online szakácskönyv,
hogy feljegyezzem a jól sikerült receptjeimet.Ha ez 
rajtam kívül akárcsak 1 embernek is tetszik, az már csak
hab a tortán :)

3.Ha csak egyetlen bejegyzést hozhatnál 
nyilvánosságra,melyik lenne az?
Az "Életem brownie"- ja c. bejegyzést választanám,
 mert a recept is szuper, a süti is a kedvencem, és a 
hozzá készült fotókat is nagyon szeretem.


4. Milyen témában írnád új blogodat?
Már van egy másik blogom, "Under my pink umbrella" néven, 
úgyhogy egyelőre nem tervezek többet, de ha ez 
mégis bekövetkezne, akkor egy másik szenvedélyemről,
a lakberendezésről blogolnék.

Köszönöm szépen a díjat még egyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése