2014. szeptember 20.

Csokis töltött keksz

Hét elején találtam a Pinteresten egy töltött kekszes fotót.
Egész héten, minden nap megnéztem, és sóvárogva vártam,
hogy hétvége legyen ,és végre kipróbálhassam.Mivel a 
héten nem dogoztam pénteken, ahogy kinyílt a szemem, 
már rongyoltam is a konyhába begyúrni a saját verziómat,
amiről tudtam,hogy naaaaaaagyon csokisnak kell lennie.
Engem a kakaópor látványa már önmagában megnyugtat,
úgyhogy öröm volt a sütés minden egyes perce.
Szofinak is ígértem belőle kóstolót, hát munkából hazafelé,
negyed 9kor be is zörgetett, hogy jött a kekszért.
Mondom ez majd holnap lesz az igazi, ha összeértek 
az ízek. Mire ő egy gyors kóstolás után:
"Nálunk ez nem fogja megérni a holnapot..."
Hát ilyen ez a csokis töltött keksz :)


Elkészítés:
1. A lisztet,a porcukrot,fahéjat, kakaóport
 a margarinnal  jól összegyúrjuk.
2. Legalább 1 órára hűtőbe tesszük pihenni.
3. 3-4 mm vastagra nyújtjuk lisztezett deszkán, és 
tetszőleges formára szaggatjuk.
4. Sütőpapíros tepsire tesszük őket,
és előmelegített 180 fokos sütőben 7 percig 
sütjük.
6. Amíg hűlnek, elkészítjük a krémet: gőz fölött egy
edényben megolvasztjuk a csokit és a vajat.
7.Kihűtjük, egy fél órára a hűtőbe is betehetjük.
8.Ha teljesen elhűlt, kézi mixerrel habosra keverjük.
9. Habzsákba töltve összeragasztunk vele 2-2 kekszet.
Másnap az igazi,amikor a krém megpuhítja a kekszet.

2 megjegyzés: