2014. augusztus 3.

Joghurtos sós rúd

Sütöttem már régebben ilyen sós rudat, abban tejföl volt, és 
csak arra emlékeztem, hogy fincsi volt! Most éppen 
joghurt volt itthon,  hát olvasgattam pár receptet a NoSalty-n,
aztán csak úgy szemre összegyúrtam ezeket az alapanyagokat.
Nem nagyon lehet ezt elrontani, találtam olyan verziót is,
amiben még tojás sem volt, szóval elég egyszerű a történet!
Az eredmény meg ütős, mert nagyon könnyű, puha, omlós
ropikat kapunk, ami egyszerre lágy és kellőképpen
roppanós!És olyan szépséges, hogy én még ajándéknak is
el tudom képzelni, egy szép dobozkában :)



Elkészítés:
1. Mindent összegyúrunk.
2. Fél órát hűtőben pihentetjük a tésztát.
3. Lisztezett deszkán fél cm vastagra nyújtjuk, én egy 
pizzavágó segítségével vágtam kb. fél cm. széles és 20 cm
hosszú csíkokra.
4. Tetejét megkenjük tojással, és megszórjuk ezzel-azzal.
5. Én hőlégkeveréses 170 fokon sütöttem 10-12 percig, 
amíg aranybarna nem lett.

3 megjegyzés:

  1. Csuda jól néz ki, szinte érzem az ízét a számban. Mindenképp kipróbálom!! Köszi a recipét!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! A vajat meg kell olvasztani?

    VálaszTörlés