2014. augusztus 22.

Csokis-mogyorós cupcake

Húúú,de régen volt már, hogy magunknak sütöttem cupcake-et!
Ma csajos vendégség volt nálunk, régen látott unokatesóm
jött el a lányával, őket vártam ezekkel a szépségekkel.
A tészta egy, már korábban kipróbált jóóóó csokis tészta 
volt, a receptje I T T  található.


Viszont a krém a legújabb vívmányom.Na jó, ez némi túlzás,
valójában egy egyszerű pudingos krém, amivel próbálkoztam
már régebben is,de mindig csomós lett.Azt meg nem szeretjük.
A nyerő megoldás az lett, hogy 250 ml tejből főzök egy 
sűrű pudingot, folpack-kal letakarva kihűtöm, és ekkor 
annyi margarint keverek hozzá, míg el nem érem a kívánt
krémes állagot. Így remekül működik!
Jó tartású, habzsákból szépen nyomható, és bármilyen 
ízű lehet.Jaaaa, és persze ultrafinom :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ez az oldal olyan szinten igényes, gyönyörű és inspiráló, hogy bár én inkább szappanból csinálok sütit, még biztosan vissza jövök nézelődni Hozzád. :) A blog kinézetére meg gondolom mondanom sem kell, hogy nagyon irigy vagyok, gyönyörű, gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Rita! Ilyen kedves olvasókat mindig nagy szeretettel fogadok!:) Gyere máskor is, és nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jövök én máskor is szívesen, mert a képeid fantasztikusan ízlésesek. Ha meg esetleg lesz valami vegán finomság a blogon, akkor nem csak gyönyörködni jövök, de a receptér is. :) További sok sikert! :)

    VálaszTörlés