2013. december 8.

Pufipalacsinta

Egész héten pufipalacsintáról álmodoztam, de sajnos a december
nálunk olyan agyrém a koliban, hogy ilyenkor meghalni sincs 
időm,annyit dolgozok!Úgyhogy jópár napnak kellett
reménytelenül eltelnie pufipalacsinta nélkül, mire eljött a szombat,
 és vele együtt az a  fél szabad óra, amikor megcsinálhattam!
Azt meg egyenesen égi jelnek vettem, hogy Linda pont
aznap rakta fel ezt a receptet....mi ez, ha nem felhívás
keringőre! :)Trükkös a recept, figyeljetek, mert a lisztet 
valami érthetetlen oknál fogva ml-ben adta meg!!!!!!És én 
tripláztam bele a cukrot, mert nem volt elég édes!Viszont
tojásfehérjehabozás nélkül lesz pufi, gyors, egyszerű, klassz
recept.Boldogság van :)

Elkészítés:
1. A lisztet, cukrot, sütőport, sót összekeverjük.
2. Hozzáadjuk a tojást és a tejet, jól elkeverjük, és
 pihentetjük egy 20 percet.
3. Most keverjük hozzá az olvasztott vajat, és már lehet  is 
száraz serpenyőben sütni a kis drágákat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése