2013. december 1.

Banános brownie

Szofika rukkolt elő ezzel a tétellel pár napja, és már akkor
 tervbe vettem, hogy hétvégén tesztelek!!!! Amúgy is régen volt
brownie, meg hát banánnal???? Jóhogy!!!!!!
Na, olyan is,amire számítottam, BRUTÁL!!!!!!!!!
Egyetlen apró szépséghibája volt az enyémnek, csak 1 
banán volt kéznél, így abból olyan kis átlátszó szeleteket
tudtam tenni a tepsi aljára, amiről picit nehéz volt lehúzni
a sütőpapírt.Szóval ne sajnáljátok belőle a banánt.....! ;)

Elkészítés:
1. A sütőt melegítsük elő 180 fokra, a tepsit béleljük ki sütőpapírral.
2. A banánt karikázzuk fel és borítsuk be vele a tepsi alját.
3. A csokit a vajjal/ margarinnal olvasszuk össze a mikróban.
4. A tojást a cukorral keverjük habosra,öntsük a csokihoz, és 
mehet bele a liszt!
5.Öntsük a masszát a banánra és 15-20 percig süssük.
6. Ha kihűlt, borítsuk tálcára, húzzuk le  a sütőpapírt, és 
örvendezzünk a csodás banános tetőnek :)

2 megjegyzés:

  1. Óóóóó az utolsó kép a legjobb, én elmulasztottam róla olyat készíteni :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor volt a legvagányabb:)

    VálaszTörlés