2013. november 5.

Kardamomos-csokis keksz

Ehhez a kekszhez kedvenc gasztrobloggerem, Linda Lomelino
 adta az inspirációt!Jajjj,hogy az a csajszi mindig olyan 
szépséges dolgokat csinál!!!!Mikor megláttam ezt a receptet ,
nem volt kérdés, nekem ilyen keksz KELL!!!!Kicsit variáltam a recepten,
konkrétan megfeleztem, meg a jelenlegi sztár fűszeremből, a 
kardamomból is került bele egy csipet, annyira rá vagyok kattanva,
hogy így a tél közeledtével szinte mindenbe rakok egy picit!
Esős, kanapén összebújós, tvnézős estékre tuti nyerő!


Elkészítés:
1. A margarint a mikróban megolvasztom, majd egy 
kicsit hagyom hűlni.
2. Ezután belekeverem a cukrot,a vaníliát, és a tojást.
3. Egy másik tálban összekeverem a száraz anyagokat: lisztet,
szódabikarónát, sót, kardamomot, csokidarabkákat.
4. Hozzáöntöm a keveréket a nedves alaphoz és jól összekeverem.
5. Sütőpapíros tepsire diónyi halmokat rakok, egymástól elég
 messze, mert nagyon terülnek.
6. 180 fokon 8-9 percig sütöm őket.

2 megjegyzés: