2013. október 3.

OREO Brownie

Ezt a receptet már úgy 1 éve őrizgetem a "ki kell próbálni"
kupacban, még anno Lorainne Pascale-nál láttam, és azonnal
megtetszett, csak OREO hiányban szenvedtem, így váratott 
magára a nagy tesztelés! Aztán Szofi küldött nekem egy csomaggal,
mintha tudta volna, hogy hogy áhítozom rá,
és ezennel elhárult minden akadály! 
Jelentem ez a recept egy igen-igen ütős elgondolásra épül, mert
ahogy a puha, ragacsos brownie-ban az ember ráharap azokra
a roppanós, csokiban semmivel sem hitványabb darabokra....
hát az valami egészen döbbenetes ízélmény!!!!!Majd az 
októberi brit látogatásom alkalmával  be is csempészek 
jópár csomag kekszet hazafelé a bőröndbe....:)

Elkészítés:

Szokásos brownie-módon:
1. A csokit a margarinnal együtt  megolvasztom a mikróban.
2. A tojást kikeverem a cukorral.
3.Amikor a csokis cucc kihűlt, összeöntjük a kettőt.
4. Hozzáadjuk a lisztet,összetördeljük a kekszeket,
 és a tetejére szórjuk.
5.Én most nem tepsiben,hanem muffin sütőben készítettem őket,
10 db lett ebből az adagból.180 fokon 15 perc kellett nekik.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki. Vajon hazai pilóta keksszel működne-e?

    VálaszTörlés
  2. Oreo-t itthon is lehet kapni a Müllerben :)

    VálaszTörlés
  3. Anita,köszi az infót!De szerintem a Pilótával is működhet!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól néz ki, mint itt minden. :) a szívószál honnan van? én is elfogadnám a smoothie kortyolgatáshoz. :D

    VálaszTörlés
  5. Kedvenc boltomból: eztettem.hu

    VálaszTörlés