2013. június 23.

Életem brownie-ja

Sokáig azt gondoltam,hogy szentségtörés a brownie-ba bármilyen
extra adalékot vagy ízesítőt tenni,mert az úgy tökéletes,ahogy
van!Na, ez az elméletem ma atomjaira hullott, amikor a piacon
bekerült egy doboz málna a kosárba, és hazafelé menet már azon
kattogott az agyam, hogy vajon mi történne ha én ezt össze-
ereszteném egy kis rózsavízzel meg rengeteg csokival????
Jó múltkor megvettem egy 90 %-os étcsoki táblát, hogy vajon 
mi a fenét tud ez egy normál étcsokihoz képest, hát arra is 
rá kellett döbbennem, hogy nem ok nélkül sztárolja azt 
mindenki, mert kb. egy teljesen új csokiuniverzumba léptem be 
általa....na, ezekből a csodákból állt össze ez a brownie, 
ami a valaha volt legütősebb, legizgalmasabb, legcsokisabb
brownie-m és IMÁDOM!!!!!!!!!!!

Elkészítés:

Szokásos brownie-módon:
1. A csokit a margarinnal együtt  megolvasztom a mikróban.
2. A tojást kikeverem a cukorral.
3.Amikor a csokis cucc kihűlt, összeöntjük a kettőt.
4. Hozzáadjuk a rózsavizet, a lisztet és a málnát, végül
mindennel összekeverjük.
5.Sütőpapíros tepsiben sütjük 180 fokon 15 percig.

 

1 megjegyzés:

  1. A vonalzóval vágott sütiszeletek :) Én is rájöttem a múlt héten, hogy a málna-brownie páros nyerő:)

    VálaszTörlés