2013. június 7.

Citromos keksz

Valami friss, üde citromos sütire vágytam ebben a 
júniusi őszben.Volt már egy jó receptem, de most ki akartam
 próbálni valami újat.Igazából azon ritka pillanatok 
egyike volt ez,amikor kedvem volt recept alapján sütni. :)
 Ez lett a nyerő, a Nosalty-n találtam, és 
kivételesen semmit nem is változtattam rajta...nálam 
ez tényleg szökőévente fordul elő:))))Viszont kár is lett volna,
 mert  ez a kis citromos cookie így jó,ahogy van!


Elkészítés:
1. Keverjük el a búzadarát a citromlével, és hagyjuk állni.
2. Keverjük habosra a margarint a cukorral és 
a reszelt citrom héjjal.
3. Adjuk hozzá a lisztet, a beáztatott búzadarát, 
a sót és az áfonyát.
4. A masszát osszuk 2 felé, és csináljunk belőlük rudakat, 
amit tekerjünk folpackba, és tegyük a hűtőbe 1 órára.
5. Hűtés után vágjuk fel a rudakt kb. fél cm-es korongokra,
amiket sütőpapíros tepsiben süssünk kb. 8-10 percig.

2 megjegyzés: