2013. május 8.

Csokis-málnás cupcake

Mindig elfelejtem, hogy ez a csokis cupcake mennyire 
isteni!!!!!!!!Már amikor az ember kikeveri a tésztát, és 
olyan mint valami barna bársony, sejteni lehet, hogy ebből 
nagy dolog lesz, de aztán kisül, és még mindig olyan, mint
a barna bársony:) Imádom!
Most valami friss,tavaszi ízzel akartam összeboronálni, és 
bár a málnám fagyasztott volt, és mindössze egy icipici 
szemet raktam csak minden sütibe, az olyan szinten lett 
benne meghatározó, hogy az engem is meglepett!
A könnyed , málnás hab meg már csak ráadás, 
mondhatni hab a tortán:) 

Elkészítés:
A szokásos eljárás:
1. A cukrot a vajjal kikeverem kézimixerrel.
2. Mehet hozzá a tojás és a vanília.
3. Ezután minden por állagú: sütőpor,liszt,
kakaópor és a csipet só.
4.Végül a tej,és jó habosra keverjük.
5. Muffin kapszlikba adagoljuk, és minden
süti közepébe egy szem málnát nyomunk.
6. 200 fokon sütjük a miniket 13-14 percig.
Elkészítés:
A habtejszínt elkezdjük felverni.
2-3 perc elteltével hozzáadagoljuk a cukrot és az 
abba belekevert habfixálót.
Amikor már jó kemény a hab,belekeverjük a pár csepp
aromát.Ezzel már ne kavarjuk sokáig!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szuperek a sütik is, de most egy meglepetés miatt írok neked... :-)
    Ha kíváncsi vagy rá, lesd meg itt: http://kakukkfu-hortobagyianna.blogspot.hu/2013/05/dijat-kaptam.html
    Remélem, örülsz neki :-)

    VálaszTörlés
  2. Juhúúúú,köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Málna aroma helyett lehet málna?

    VálaszTörlés