2013. április 5.

Mogyorókrémes cookie

Hát én mostanság rendesen befertőződtem ezzel a keksz
sütéssel!Lassan semmi mást nem is posztolok,csak cookie-t!
Na nem baj, 1-2 jól sikerült adag után szerintem nem leszek
 egyedül ezzel a kattanásommal, mert hát valljuk be 
őszintén: ez a süti gyors is, egyszerű is, finom is,olcsó is,
 ezerféleképpen variálható, könnyen szállítható, 
ajándékozható....hát asszem ennyi elég is a népszerűségéhez:)

Elkészítés:
1. Tegyük az összes száraz alapanyagot egy tálba: 
lisztet,cukrot,sütőport,durvára vágott mogyorót.
2. Morzsoljuk bele a vajat és a mogyorókrémet.
3. Ezután öntsük bele a felvert tojást és
gyúrjuk össze a masszát (kézzel vagy lehet kanállal is)
4. Evőkanálnyi halmokat rakjunk a masszából 
sütőpapírra, egymástól jó messze,mert terülnek.
5. 180 fokon 8 perc alatt sülnek meg,és nem kell
aggódni, ha tök puha,amikor kivesszük!

3 megjegyzés:

  1. CSak nyugodtan posztoljál ilyen finomságokat!!!Jó nézni is olvasni is::))

    VálaszTörlés
  2. bármennyi recept jöhet, én is rákaptam. a túrós nagyon izlett a barátnőnek is, kösziii!tina

    VálaszTörlés