2012. november 21.

Fűszeres-narancsos madárkák

Mára az volt a terv,hogy megcsinálom végre a konyhába szánt 
SK csilláromat, ami egy csipketerítőkből álló labda lesz, de előtte 
még gyorsan sütök egy kekszet....aha...ugrott a csillár abban a
pillanatban, amikor beletúrtam a szaggatós dobozba, és
megtaláltam ezt a madárkát:) Mert szaggatós sütit sütni
azért nem lehet olyan gyorsan ugyebár, meg hát azt már 
vétek lenne csak úgy,csupaszon hagyni....szóval a konyhában
töltöttem az egész délelőttöt.
A csillárnak meg  majd holnap nekifutok újra...

Elkészítés:
1. Összegyúrjuk a hozzávalókat : lisztet, margarint, tojást, sót,
szegfűszeget,cukrot és a narancs reszelt héját.Nekem picit 
nehezen állt össze a tészta,úgyhogy  csavartam bele egy pici
narancslevet.
2. A tésztalabdát 1 óráig pihentetjük a hűtőben.
3. Lisztezett deszkán kb. 4-5 mm vastagra nyújtjuk, és 
tetszőleges formára szaggatjuk.
4. Sütőpapíron sütjük 12 percig, 170 fokos sütőben.
4.A tetejére narancsléből, porcukorból és egy csepp
narancssárga ételfestékből csináltam cukormázat.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki,ahogy ott csücsül a faágon:))

    VálaszTörlés
  2. Kedvet kaptam hogy karácsony illattal betöltsem a lakást, majd még az ízlelőbimbóinkat is kényeztethessük ezzel! Narancs és szegfűszeg!!!! Hmmmm!
    Köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen,leljétek benne örömeteket:)

    VálaszTörlés