2012. szeptember 10.

Barackos-mogyorós muffin

Szofikám zokon vette, hogy pont akkor sütöttem,amikor ő
elutazott egy napra, úgyhogy Ráckevéről való hazatérése 
örömére összeütöttem egy újabb adag muffint, még munka előtt.
Nem cifráztam a dolgot,tekintve, hogy így a tanév
eleji őrületben örökös időhiányban szenvedek, csak a tegnapi
csokis receptet variáltam át egy kicsit.Volt eddig egy olajos
alapreceptem,de ez a verzió vajjal és tejjel...hát finomabb,na!
Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 200 fokra.
2. Egy tálban összekeverjük a száraz alapanyagokat: lisztet,cukrot,
sütőport,fahéjat,szegfűszeget.
3. Egy másikban a nedveseket: tojást,olvasztott vajat,tejet,
vaníliát.
4. A szárazat apánként hozzáadagoljuk a nedveshez,és 
a végén hozzákavarjuk az apróra vágott barackot
és mogyorót.
5. Ez kicsit tovább sül,mint az "üres" fajta,kb 20 perc,
tesztelni kell a kötőtűvel.
6.Pici porcukor a tetején nem árthat meg:)

1 megjegyzés:

  1. Jujjj, ez de nagyon fincsi volt:) Most megint egy jódarabig nem kóstolhatok :(

    VálaszTörlés